N-VA Kruibeke verkoos nieuw bestuur

Op 18 december 2004

Er was een meer dan behoorlijke opkomst want ruim 60 % van de stemgerechtigden hielden eraan ook effectief gebruik te maken van hun stemrecht. Uit de stemming kwam Dirk Ruymbeke naar voor als afdelingsvoorzitter. Hij wordt in zijn taak geassisteerd door Katia Cypers als secretaresse en Magda Van Landeghem als penningmeester. Het team werd vervolledigd met de verkiezing van volgende bestuursleden: gemeenteraadslid Karel Covents, Leo Cypers, schepen Irene Gorrebeeck, Julien Pietrala, Cyriel Peirsman,  Maria Roelants en ex- schepen Luc Verbist.

Na deze verkiezing kwam het bestuur een eerste maal intern samen om een aantal bestuursfuncties toe te wijzen. Zo werd Leo Cypers als ondervoorzitter aangesteld, Irene Gorrebeeck als communicatieverantwoordelijke.  Julien Pietrala wordt verantwoordelijk voor de ledenadministratie terwijl Luc Verbist de taak van organisatieverantwoordelijke op zich neemt.
Het nieuwe bestuur coöpteerde met Cleo Callens meteen een jongere en  belastte haar met de functie van jeugdverantwoordelijke.