Kennismakingsmoment

Op 8 november 2011

De laatste maanden is ons ledenbestand gestaag aangegroeid en we wilden deze nieuwe leden weleens wat beter leren kennen.

In de hal van het Kasteel Wissekerke te Bazel was tegen 19u00 verzamelen geblazen, met een hapje en een drankje om lekker ontspannen elkaar te kunnen ontmoeten.

Om de avond te starten nodigden we een van onze kersverse federaal volksvertegenwoordigers uit, Ingeborg De Meulemeester. Ze kwam ons met veel enthousiasme vertellen hoe het voelt om die eerst aarzelende stappen te zetten in het federale parlement en ineens met de “grote jongens” te mogen meespelen.

Nadat iedereen van het bestuur zich kort had voorgesteld, en bij de ene was duurde dat al wat langer en was al wat grappiger dan bij de anderen, was er tijd voor losse babbels en foto’s.

De avond verliep verder in een gemoedelijke sfeer en dit vooral dankzij de goede zorgen van het organisatieteam van N-VA Kruibeke. Achter de schermen hebben weerom enkele van onze oude getrouwen het beste van zich gegeven om dit in goed banen te leiden, waarvoor dank.

Geniet u mee van enkele sfeerbeelden.

Denk u nu, verdorie spijtig dat ik dit gemist heb want ik had graag over een bepaald onderwerp wel een iets willen vragen of opmerken, laat ons dan nu via mail uw idee, bekommernis of zelf ergernis weten.

Wij zijn geïnteresseerd om het nog beter te doen in 2012