N-VA Kruibeke kiest nieuw bestuur

Op 24 februari 2019

Vorige week koos N-VA Kruibeke een nieuw bestuur.We wuifden hierbij enkele van onze bestuursleden uit die er al bij waren ten tijde van de Volksunie: Luc Verbist, Guillaume De Roeck, Julien Pietrala en Mieke Roelants. Wij zeggen geen vaarwel maar tot ziens. Bedankt voor de jarenlange steun!

Een korte halte geeft ook de kans aan nieuwelingen om op de trein te springen. Roos Nielandt, die reeds voor N-VA in Antwerpen werkt, is mede door haar mooi verkiezingsresultaat bereid nu ook haar schouders onder het Kruibeekse N-VA project te steken. Andere enthousiaste nieuwkomers zijn André Hauman die ombudsman wordt, Ingrid Denert die secretaris wordt en Bob Ross die zich onmiddellijk engageert als organisatieverantwoordelijke. Denis Hendrickx is verkozen tot ledenverantwoordelijke. Onze jonge vrouwen blijven niet zó maar aan boord. Emilie Vergauwen geeft haar taak van jongerenverantwoordelijke door aan de nog jongere Céline De Ben en wordt zelf ondervoorzitter. Zij staat hierbij aan de zijde van de ervaren Raf Spinoy die als voorzitter de taak op zich neemt om al dat jong talent te doen doorstromen, en het geheel in goede banen te leiden.

Onze trein is hiermee terug gelanceerd, maar er is altijd nog een zitje vrij. Wil jij samen met onze burgemeester, schepenen en bestuursleden mee het Kruibeke van morgen vorm geven. Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons secretariaat via kruibeke [at] n-va.be.

Tot gauw!