Erik Westerlinck

Bestuurslid

Erik is Temsenaar en is 5 jaar geleden in Bazel beland. Ondertussen houdt hij zoveel van ons dorp dat hij er nooit meer weg wil.
Door zich kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2018 wil hij zijn steentje bijdragen om van onze gemeente een nog betere plek te maken waar het fijn is om te leven.
Als opa weet hij hoe gevaarlijk het is om de kleinkinderen van school af te halen; de veiligheid aan de schoolpoort is voor hem dan ook een heel belangrijk thema.

Erik is, zeker voor de oudere generatie, een bekend gezicht want in de jaren ’80 en ’90 maakte hij alle foto’s van het sport- en verenigingsleven voor het weekblad 'Het Vrije Waasland' en dagblad 'Het Volk' . Op dit ogenblik is Erik nog steeds actief als sportfotograaf voor 'Het Nieuwsblad' en 'Gazet Van Antwerpen'.

Fietsen met de makkers uit de buurt is zijn passie en hobby, ook voor het goede doel van 'Kom Op Tegen Kanker' zet hij graag zijn fietsbenen in.